مشاور هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای، مدرس فروشگاه های معتبر کشور

                                                                                                 

         

 

 

 

 

 

مدیریت فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترلفروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی،

 مهندسی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت) 

مولف و مترجم:

علی خویه

مدرس دانشگاه با 16 سال تجربه اجرایی

مولف پرفروش ترین کتاب در زمینه مدیریت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید

مشاور و مجری فروشگاه های بزرگ و معتبر خاورمیانه

عضو انجمن های معتبر جهان

www.hypermarketing.ir

www.hypermarketing.blogfa.com

http://hypermarketing.blog.ir/

http://storemanagement.blogfa.com/

www.khooyeh.com

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب                                                                                                                   صفحه

 

Contents

مقدمه: .........................................................................................................................2. 1

فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  ..................................................................3. 1

فصل دوم : چگونه فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  را ارتقا دهیم ؟ ............................................................................13. 1

فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)................................. 45. 1

فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................46. 1

فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 3

مشتری یابی در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 4

مشتری سازی در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 4

مشتریان فروشگاه و مراکز خرید ( هایپرمارکت) ما چه کسانی هستند؟. 4

پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان فروشگاه و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 4

مشتری گرایی در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت) چیست ؟. 4

فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  حضوری  PERSONAL SELLING... 5

فرصتهای فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 6

مراحل فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  حضوری... 6

مدل آیداس در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 7

برنامه ریزی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 9

مهارتهای اساسی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  و مدیریت فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 9

ادامه مهارتهای اساسی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  و مدیریت فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 10

20 توصیه برای فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  موفق.. 10

سطوح رضایت مشتری... 11

فصل دوم : چگونه فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  را ارتقا دهیم  ؟. 12

کار سخت فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 12

- تصویر خود شناسی در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 14

مدیریت هدفگذاری در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 18

-هدفگذاری در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  هفت مرحله برای تعیین هدف.... 18

- اهمیت زمان در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 20

ده روش برای تسریع جریان خرید توسط مشتری: 27

پزشک فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 32

روش های مدرن فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 34

فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  به مشتری های امروزه. 35

قانون طلایی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 36

مراحل پایانی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 38

فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  محصولات کوچک و بزرگ: 39

فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت) انواع محصولات... 39

چهار مانع در راه پایانی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 40

فصل سوم : ارتباطات حرفه ای در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  وفنون مذاکره. 42

مهارت‌های بازاریابی و فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 52

( فرآیند فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  موفق ). 52

ویژگی‌های فروشندگان فروشگاه های و مراکز خرید   حرفه‌ای... 55

راهکارهای تاثیر بر ذهنیت مشتری... 62

فرآیند فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  موفق.. 63

مهندسی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  چیست و مهندس فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  چه کسی است؟. 66

انواع مهندسین فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  و دوره عمر تکنولوژی... 66

مدیریت مهندسی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 66

قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 66

فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  حضوری... 67

مهندسین فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  از نگاه سازمان ها و شرکت ها 83

مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  و پیشبرد فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 93

مروری بر مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 93

تعاریف مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت). 94

2-1-3- استراتژی فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت) ‌های از قبل طراحی شده: 95

 

 

 

مقدمه: .........................................................................................................................2

 

فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  ..................................................................3

 

فصل دوم : چگونه فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  را ارتقا دهیم ؟ ............................................................................13

 

فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروشگاه زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپرمارکت)  و فنون مذاکره.......................................................... 45

 

فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................46

 

 

 

 

 

به نام او که همه هستی از اوست

مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )

اصول مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )

اصول مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی آنها

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسی و مدیران و مهندسان 

فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، تشخیص بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و برند

انواع بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت و مهندسی در شاخه های مختلف به ویژه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، بازرگانی ، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  •  
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   چیست؟
  • تعریف مدیریت و مهندسی و مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   یک تخصص مهارت دانش یا هنر
  • هدف از مدیریت و مهندسی
  • مدیریت و مهندسی مبتنی بر هدف
  • اهمیت و ضرورت مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
  • مطالعه موردی...
  • تعریف  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    ·  فعالیتهای اصلی در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    ·  آمیخته فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    ·  وظیفه ی تحقیق در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  . 14
    ·  مدل تصمیم گیری (Decide) 14
    ·  طبقه بندی تحقیق در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  . 14
    ·  معاینات  منجر به حل مسئله. 14
    ·  معاینات  منجر به شناسائی مسئله. 14
    ·   سازمان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    ·  سیستم اطلاعاتی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (Mis) 14
    ·  انواع سیستمهای اطلاعاتی.. 14
    ·  ویژگیهای سیستم اطلاعاتی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
  • نقش های یک مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • وظایف مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • ارزیابی نقش حساس مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • مدیران و مهندسان   آکادمیک یا تجربی
  • دلایل عدم اعتماد به مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان
  • نمونه مطالعه موردی
  • فرایند مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • تجزیه و تحلیل فرصت های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • تهیه خط مشی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • تهیه برنامه ها مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  پروژه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • برنامه های عملی
  • اصول مهم انتخاب مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • سیستم پشتیبانی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (DSS) 14
    ·  ویژگی های سیستم پشتیبانی از تصمیمات فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    ·  نقش معاینات  در سیستم های اطلاعاتی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (Mis) و سیستم حمایت از تصمیم گیری DSS. 14
    ·  تفاوتهای (Mis) و (DSS) 14
    ·  خطاهای احتمالی در  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    ·  انواع طرح تحقیق.. 14
    ·  طرح پانل.. 14
    ·  معاینات  علمی ( آزمایشگاهی ) 14
    ·  انواع اطلاعات... 14
    ·  انواع اطلاعات ثانویه. 14
    ·  گزارش تحقیق.. 14
    ·  ابزار و وسایل تحقیق.. 14
    ·  ارائه طرح تحقیق.. 14
    ·  تعبیر و تفسیرو گزارش یافته ها 14
    اصول پاسخگویی به مشتریان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    شیوه رفتار با مشتریان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    رضایت سنجی مشتریان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 14
    نکاتی که در   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    باید رعایت کرد. 14
    ویژگی های محل  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات... 14
    تصمیمات اساسی  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   ان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )... 14
    مذاکره  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    اصول قبل از   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    اصول حین   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    اصول بعد از   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    شناسایی مشتریان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    استفاده از  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   .. 15
    ابزارهای مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • انواع مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و اصول اجرای مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • سیستم های گزارش دهی مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • سیستم ارزیابی فعالیت های مدیران و مهندسان 
  • تحقیقات مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • غلبه بر موانع مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • چالش های مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • اصول فنی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • تغییر نگرش مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • معاینه فنی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • معاینه سیستم مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • معاینه مشتریان مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • معاینه کارکنان مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • معاینه واحد فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش
  • مدل های عارضه یابی مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی
  • اصول پاسخگویی به مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • شیوه رفتار با مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • رضایت سنجی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • نکاتی که در  مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) باید رعایت کرد
  • ویژگی های محل مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • تصمیمات اساسی مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • مذاکره مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • اصول قبل از  مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • اصول حین  مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • اصول بعد از  مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان
  • نفوذ مدیران و مهندسان   و تکنیک های نفوذ در مشتریان
  • تاسیس واحدمدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • شیوه های تعامل مالی با مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • واحداستراتژیک مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • ارتباط موثرتر با مشتریان
  • ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان و اجرای فرایندها
  • کنترل رفتار مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • شناسایی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • عوامل روانشناختی  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    دلایل ترک  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    نقش  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    در بحران ها 15
     فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    در شرایط سخت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  . 15
    ویژگی های  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    حرفه ای... 15
    نمونه فرم های بازدید  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    نمونه مطالعات موردی... 15
    فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انرژی دهنده. 15
    فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انگیزه بخش.... 15
    خصوصیات یک   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    مذاکرات حرفه ای  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    زبان بدن در  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    اصول فنی  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   ان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    تغییر نگرش مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    معاینه فنی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    معاینه سیستم مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    معاینه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
    معاینه کارکنان مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  .. 15
  • استفاده از تحقیقات بازار و فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )  
  • اطلاعاتی که مشتریان مخفی می کنند
  • دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری
  • منشور اخلاقی مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • سوگند نامه مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • هفت رفتار ضروری مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی رابطه ای
  • عوامل روانشناختی مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • عوامل اجتماعی و فرهنگی مدیران و مهندسان  فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • نمونه قراردادهای مدیران و مهندسان   فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   
  • تفاوت مدیران و مهندسان   اروپایی ژاپنی و آمریکایی
  • تفاوت های نگرش به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • پرسش های مدیران و مهندسان   در جلسات مدیریت و مهندسی
  • خصوصیات یک  مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
  • ·        گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • ·        گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   
  • مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    گروه ها (group)
    مدیریار در رسانه (Modiryar.com)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    تصمیم گیری(Decision)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    بیمه (Insurance)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و برنامه ریزی(planning)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انرژی (Energy)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    حقوق ودستمزد(salary)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و مدیریت و مهندسی (Conference)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    جهانی (Global)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    عمومی(general)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    انتقادی (critic)
    عمومی(general)
    مدیریت و مبانی سازمان (Org)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    و روش تحقیق(Res)
    نظریه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )   (theorists)
    مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )    رفتار (Behavi
/ 0 نظر / 20 بازدید